piątek, 28 stycznia 2011

Garfield

Mój kotek :)

Przypominam nie które bajkowe koty a nawet lwa w nie których pozycjach  Do domu trafił przypadkiem kiedyś gdy byłam w odwiedzinach u cioci, to pokazała mi malutkie kotki które niedawno się urodziły i 
 (Ryży Garfield, Europejski krótkowłosy)
namówiła rodziców by mogła wziąć jednego spośród całej gromadki wybrała mnie bo jako jedyny byłem rudy .Poprzedniego kotka też miałam od tej samej cioci która trzyma w domu koty europejskie i je sprzedaje ma 
Wiosna ! ;) (Ryży Garfield, Europejski krótkowłosy)
mnóstwo kotów. Jest całkiem grubiutki czasami mu odbija i napada na zuzie ale poza tym jest spokojnym i opanowanym kotkiem. Bardzo lubi na dworze ocierać się o koci miętkę co rośnie przed domem ..... całe dnie śpi albo siedzi na własnej działce .

 (Ryży Garfield, Europejski krótkowłosy)


 (Ryży Garfield, Europejski krótkowłosy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz