sobota, 5 marca 2011

Obroże antyszczekowe

Moja opinia na ten temat:


Osobiście uważam , że obroże antyszczekowe są złe i nigdy nie założyłabym taką swojemu psu bo bałabym się , że go to boli. Ostatnio jednak mam problemy z szczekaniem moich psów co denerwuje sąsiadów. Moja mama postanowiła zakupić taką obrożę i szukała jak najtańszej w końcu pojechała raz na targowisko a tam 


sprzedawca powiedział jej : mogę taką obrożę pani przynieść ale te tanie nic dają sam próbowałam bo miałam ten problem , żeby była skuteczna to musi kosztować z 300zł ja swojego psa zaprowadziłem na kilka lekcji tresury do Łodzi i się poprawiło. A więc tu macie zdanie sprzedającego. My obecnie szukamy w Łodzi tego miejsca i nie zamierzamy kupować obroży a jakie macie metody na wasze pśaki ?

2 komentarze:

  1. Siemka ! superowy blooooog xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog często go odwiedzam jest super ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://pomozpupilom.bloog.pl/?ticaid=6c18a

    OdpowiedzUsuń